Fredag/Lördag

I går kväll bestämde vi oss för att åka ner till Göteborg på kvällen :) Åkte tåget vid 16:11 och var nere vi 17:00 ungefär. Gick och kollade i lite affärer och åt mat. Efteråt gick vi och kollade bio :) Såg parfymen, den sämsta film jag sett :P haha, Men det var väldigt trevligt i alla fall. Tog bussen vid 23:45 hem och var tillbaka i Trollhättan 01:00 :)
Det var jag, Rebecca, Anna, Lisa, Ida och Tina som var nere :)

Idag åkte vi till mormor och morfar, dom bor i Filipstad 24 mil hemifrån. Alltid lika mysigt att vara här. God mat och så :) Var ute och tvättade våran och mormor och morfars bil förut. Tjänade 200 kronor :)

Ida, jag har kommit på att vi kan gå ut och tvätta bilar :P så kan vi tjäna lite pengar på det ;) men vi ska ju så klart börja på våran designidé också =) hehe. Call you tomorrow. :)

Nu ska vi fika :) Mormor och gjort egna Semlor. Fick precis ett mms från pappa. Han är i Brasilien. Är såå avundsjuk på honom. .:)
image21

Bilden jag fick av pappa :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh härligt med brasilien :)

2007-04-24 @ 23:09:31
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0