Dagens:

Igår kväll åkte jag ner till stan vid halv nio. Skulle blir party :) Mötte Malin vid kvart i nio, men Sandra och Emelie hade missat bussen in till stan så jag och Malin tog en sväng ner till kanalen :) Sen vid kvart i tio åkte vi till festen. Det var det bästa på länge. Dans och roligt folk  =) Ida, som var i vänersborg först kom också dit sen, mycket trevligt :) Var nog den bästa hemmafest jag vart på.






Får bli en söndagssummering eftersom jag har haft fullt upp idag.
Vaknade trött eftersom jag somnade vid 3 eller nåt. Vi gick upp och åt frukost, jag och Johan.
Sen åkte vi hem till mig, och sen till jobbet. Sen la jag mig i sängen och slappade till en film =)

Nu har vi ätit fondue. Älskar det, mums :)

image14

Ska lägga mig snart. Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dej! riktigt bra fest!!! :D
we like!

2007-03-19 @ 19:50:09
Postat av: Ida

oj, glömde kasnke säga att de va från mej :P hihi

2007-03-19 @ 19:50:43
Postat av: Sara

Haha, yes ;)

2007-03-20 @ 10:47:18
URL: http://karlssonzara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0