Allergi?

Vaknade idag av att jag hade snuva. Går upp till toan och får se att mina ögon är helt igensvullna :S
Kanske är allergin som börjar?

Det är i alla fall fint väder idag, så det blir leggins, shorts och en gul T-shirt :) Miss my baby, även fast det bara har gått en dag ;) haha. Men han kommer ju hem på söndag.

Igår var vi och solade by the way, och det var tydligen nya rör i solariumet. Så jag brände mig "en aning". Haha. Men det har lagt sig nu och det ser faktiskt brunt ut :)  Har för tillfället ingen kamera så jag får vänta med att ladda upp nya bilder.

Ska ner och dricka Kaffe nu. Ha en härlig dag, och hoppas att ni har sol ni med =)

Kram på er ♥

image15

Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm...man kanske ska ta sig en tripp til solariet. Jag behöver verkligen det.

2007-03-21 @ 10:22:17
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Jonna

usch, hata allergier.. har sjuk svårt för gräs.. :(
J

2007-03-21 @ 15:12:33
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Mia

Ååh, kaffe. det ska jag också koka nu :)

2007-03-22 @ 17:14:49
Postat av: Mia

Ååh, kaffe. det ska jag också koka nu :)

2007-03-22 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0